Zavřít

Chorvatsko apartmány Vyhledat apartmány
Vyzkoušejte naše vyhledávání apartmánů. V nabídce jich máme přes 8 000 ».

Chorvatsko Oblasti v Chorvatsku
Zkuste si projít chorvatské lokality pomocí interaktivních map ».

Vyhledat apartmány   Klikněte sem a vyhledejte si svůj apartmán

Často kladené otázky

Dovolená v Chorvatsku

Obsah

Jak rezervovat apartmán?

Jak provést platbu za apartmán?

Je rezervace závazná?

Jak přihlásit malé dítě?

Kdy obdržíte potvrzení o rezervaci?

Je nutné kontaktovat majitele apartmánu?

Jak rezervovat apartmán?

Apartmán si můžete vybrat dvěma způsoby. Tím prvním je vyhledávání, které je přítomno na každé stránce nahoře. Povinná je cílová oblast, při které Vám poradí našeptávač. Další údaje jsou nepovinné, ale doporučené pro užší výběr. Kompletní přehled chorvatských oblastí a lokalit naleznete zde. Doporučujeme projít.

Pokud si vyberete apartmán, můžete přistoupit k samotné rezervaci. Stačí kliknout na tlačítko Rezervovat, které naleznete vždy pod fotogalerií apartmánu. V průběhu samotné rezervace je nutné, abyste vyplnili všechny potřebné informace. Přesný postup je popsaný v praktických informacích záložka Objednání ubytování (doporučujeme projít).

Po odeslání správně vyplněného formuláře budou na Vaši e-mailovou adresu (popř. na fax) odeslány podrobné informace o způsobu úhrady a faktura, kde budou zřetelně označeny všechny náklady, jakožto i částka, kterou je nutno uhradit pro potvrzení rezervace (viz. Jak provést platbu za apartmán?).

Pro konečné potvrzení rezervace je nutné provést platbu za rezervaci ve lhůtě 24 hodin po přijetí faktury (víkendy a svátky se nepočítají). V případě, že se tak nestane, může si termín rezervovat jiný zákazník. Agentura za tuto skutečnost nenese odpovědnost, ale zavazuje se nabídnout hostovi náhradí ubytování stejné kvality.

Akontaci musíte uhradit nejpozději do 24 hodin od doručení e-mailu (víkendy a svátky se nepočítají). Po překročení této lhůty není možné zaručit, že vybraný apartmán bude stále volný.

Po uskutečnění platby za rezervaci je zapotřebí oznámit tuto skutečnost agentuře na e-mail nebo na fax. Přesný postup naleznete v informačním e-mailu. Po ověření úhrady Vám budou na e-mail odeslány informace o majiteli a rezervovaném ubytování. Písemné potvrzení (voucher) Vám bude zasláno poštou na adresu bydliště.

Jak provést platbu za apartmán?

Po uskutečnění rezervace a přijetí faktury je nutné uhradit tzv. zálohovou platbu (akontaci). Ta musí být uhrazena do 24 hodin po přijetí faktury. Výše akontace se může pohybovat od 20% do 50% celkové ceny pobytu.

Zbylou částku za pronájem zaplatíte v den příjezdu v cestovní kanceláři, a nebo v kanceláři nejbližší partnerské agentury, případně přímo majiteli objektu. Je možné zaplatit i bankovním převodem, nebo platební kartou. V některých speciálních případech (záleží na dohodě s majitelem objektu) je potřeba uhradit částku na účet agentury nejpozději 30-45 dní před příjezdem.

O výši akontace a způsobu úhrady zbylé částky budete dopředu informováni. Celou částku je možno uhradit naráz při potvrzení rezervace.

V případě, že požadujete fakturu z účetních důvodů, musíte tuto skutečnost nahlásit při zaslání rezervačního požadavku.

Je rezervace závazná?

Jak už bylo řečeno, po kliknutí na tlačítko Rezervovat se Vám v novém okně otevře rezervační formulář (viz. Jak rezervovat apartmán?). Po odeslání objednávky Vás vždy kontaktuje pracovník dané cestovní kanceláře s podrobnostmi rezervace a informacemi o následujícím postupu. Pokud s něčím nebudete spokojeni, můžete od objednávky odstoupit. Objednávky jsou až do zaplacení akontace nezávazné.

Jak přihlásit malé dítě?

V případě, že máte malé dítě, které bude spát ve vlastní cestovní postýlce, popř. bude sdílet postel s Vámi, zmiňte tuto skutečnost v posledním (třetím) kroku zápisem do pole Dodatečné dotazy a připomínky. Stejný postup platí i v případě, že dítě už nelze uvést do počtu osob v rezervačním formuláři, kvůli překročení maximalní kapacity apartmánu. Za dítě do 4 let byste ve většině případů neměli nic platit. O této skutečnosti budete včas informováni pracovníkem agentury.

Kdy obdržíte potvrzení o rezervaci?

Ihned po autorizaci platby akontace (popř. celé částky) za rezervaci apartmánu obdržíte na email potvrzení o úspěšné rezervaci, tzv. voucher.

Ve voucheru budou uvedeny informace o majiteli a adrese rezervovaného apartmánu plus zbývající částka, kterou je nutné uhradit v den nástupu na dovolenou. Po uhrazení Vám bude předán apartmán.

V případě, že se zbývající částka musí posílat na účet cestovní kanceláře, obdržíte voucher po její úhradě a po předložení voucheru majiteli Vám bude předán apartmán. To stejné platí v případě, že jste uhradili celou částku hned na začátku.

Je nutné kontaktovat majitele apartmánu?

Před příjezdem do rezervovaného apartmánu není nutné kontaktovat majitele. Všechny potřebné detaily rezervace za Vás provede cestovní kancelář. Informace o majiteli a adrese apartmánu pak obdržíte v potvrzení o rezervaci (voucheru). V případě komplikovanějšího příjezdu k apartmánu obdržíte i podrobný popis cesty, jak se co nejjednodušeji dostat na místo. Zároveň doporučujeme pozorně projít cestu do Chorvatska.

Zpět nahoru